Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Όπου κι αν κοιτάξω· Εγώ

Όπου κι αν γυρίσω βλέπω τον εαυτό μου. 
Βλέπω τον κόσμο που χτίζω στο αιώνιο τώρα, το μεγάλο κοσμικό παιχνίδι της ζωής, το Ένα.  
😜
Όταν κλείνω τα μάτια, βλέπω τον εαυτό μου.
Βλέπω την άνευ λόγου γέννηση απο το τίποτα· και ποτέ δεν υπήρξε λόγος, αλήθεια!
😴
Είναι ωραίος ο κόσμος, είναι ωραία η ζωή.
😄
Κανείς δε χάνει σ´ αυτό το παιχνίδι.
Δισεκατομμύρια παίχτες αλλά ένας Εαυτός.
Πώς να χάσω παίζοντας με τον εαυτό μου;
Πώς να μη δώ οτι δεν έπαιξα ποτέ με κανένα άλλο;
Και το παιχνίδι Εγώ το έφτιαξα. 
Και τους παίχτες.
Και όλες τις άπειρες δυνατότητες· Εγώ.
😉
Μέσα στον καθρέφτη παίζω όλους τους ρόλους μου.
Τους παίζω πολύ σοβαρά, γιατί ο καθρέφτης είναι σοβαρό πράγμα, δεν είναι παίξε-γέλασε.
Μέσα στον καθρέφτη πονάω και γελάω, αρρωσταίνω και πεθαίνω, θυμώνω και κλαίω, μεγαλώνω κι εξελίσσομαι. Είπαμε, σοβαρό πράγμα ο καθρέφτης.
😩
Και τον καθρέφτη Εγώ τον έφτιαξα. 
Κι ο καθρέφτης Εγώ είμαι. 
Κοιτάζομαι μέσα Μου.
😜
Είναι ωραίος ο κόσμος, ωραία η ζωή.
😍
Γιατί είναι Εγώ, πάντα Εγώ και ποτέ τίποτα άλλο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου