Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012

Η Αλήθεια

 Ο κόσμος χτίζεται γύρω από τις σκέψεις μας. Και δεν υπάρχει τίποτα, μα τίποτα πιο ευμετάβλητο από τις σκέψεις μας. Κι άρα δεν υπάρχει τίποτα, μα τίποτα πιο ευμετάβλητο από τον κόσμο μας. Και κάθε ευκαιρίας δοθείσης μπορούμε να το τσεκάρουμε ξανά και ξανά.
Φτώχεια, πλούτος, πολιτικές πεποιθήσεις, ομάδες ποδοσφαίρου, θρήσκευμα, σχέσεις, συναισθήματα, ζωή, θάνατος, πόνος, χριστούγεννα, πάσχα, τέχνη, σεξ... Απόψεις, απόψεις, απόψεις. Κυρίαρχες, επικρατέστερες, λανθάνουσες, ακραίες, μετριοπαθείς, ανεύθυνες, καίριες, ανατρεπτικές. Απόψεις. Σκέψεις που γίνονται λέξεις, λέξεις που γίνονται πράξεις, πράξεις που χαϊδεύουν, που σκοτώνουν, που αγαπούν, που κρίνουν.

Σκέφτομαι άρα υπάρχω. Και υπάρχω άρα ξέρω. Κι αφού ξέρω χτίζω τον κόσμο μου ανάλογα.

-Εμένα ο κόσμος μου είναι γεμάτος βία.
- Εμένα γεμάτος αγάπη.


-Εγώ τη βρίσκω με σκυλάδικα.
-Εγώ ακούω μόνο κλασική.


-Εγώ όπου και να γυρίσω βλέπω βρωμοαλβανούς.
-Εγώ βλέπω ταλαιπωρημένους μετανάστες.


-Για μένα η ζωή οδηγεί στην αυτοκτονία.
-Για μένα η ζωή οδηγεί στα γεράματα.


-Για μένα η σημαία είναι το ιερότερο σύμβολο.
-Για μένα η σημαία είναι ένα αδιάφορο πανί.


-Το Πασόκ είναι θρησκεία.
-Η ΝΔ είναι θρησκεία.


-Μου αρέσουν τα θρίλλερ.
-Πώς μπορεί κάποιος να βλέπει τόση βία;


 Τί είναι η αλήθεια; Κάποιος είχε πει οτι υπάρχει η αλήθεια μου, η αλήθεια σου και η αλήθεια. Αυτό το μαγικό κάτι που είναι αμετάβλητο. Πάντα. Χωρίς να υπόκειται σε αλλοιώσεις, χωρίς να χωράει κρίσεις, κατακρίσεις και επαίνους που πεθαίνουν με το που χάνονται οι λέξεις, τα στόματα και οι πένες που τα γράφουν, χωρίς να χρειάζεται επιβεβαίωση, χωρίς να νοιάζεται για αντιδράσεις, χωρίς να έχει καν ανάγκη εμάς, τον πλανήτη ή το σύμπαν για να υπάρξει.
Η αλήθεια που υπάρχει όχι επειδή υπάρχω αλλά που υπάρχω επειδή υπάρχει. Η αλήθεια που βρίσκεται στις κοσμικές εκρήξεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που θα τη βρώ στις πιο μύχιες σκέψεις.

Καθαρή, απλή και μόνη.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου