Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου 2011

14.Θεοφάνια

 Ξαφνικά μου ήρθε μια επιθυμία. Να βουτήξω και να πιάσω το σταυρό. Θεοφάνια σήμερα. Εντάξει, το ξανασκέφτηκα, το παραδέχομαι. Θες το τουρτουριστό κρύο έξω, θες που από μικρός έχω συνδυάσει το έθιμο με κάτι πατρίς-θρησκεία-οικογένεια τύπους και τον παπά να κάνει δηλώσεις "αγάπης", θες τα καταγάλανα νερά του Αργοσαρωνικού που μπαίνεις άνθρωπος και βγαίνει κένταυρος ε, το ξανασκέφτηκα. Ναι, αλλά για πρώτη φορά το έθιμο μου είπε κάτι. Στο αυτί. "Να κυνηγήσεις τα όνειρά σου" μου ψιθύρισε. Σοβαρά τώρα, δεν είμαι κανένας τρελός που ακούει φωνές. Το έθιμο ήταν ξεκάθαρο. Δε μου άφησε περιθώρια επιλογής. Δε σήκωνε αντιρρήσεις. Πήγα να του πω κάτι και μόνο που δεν έφαγα σβερκιά. Ήταν σοβαρά τα πράγματα. Αλλά το προκάλεσα. Το κυνήγι του σταυρού μου έκανε κάτι. Οπότε λέω με το νέο έτος να εντρυφήσω λίγο περισσότερο στα χρηστά ήθη. Σε αυστηρά προσωπικό επίπεδο. Να μη μπερδευτούμε με τους παπάδες. Αλλά τα όνειρα είναι εδώ και είναι έτοιμα να εκραγούν. Να μη τα προδώσουμε. Κρίμα έιναι. Ψυχή έχουν κι αυτά. Τη δική μας.

Καλή χρονιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου